Home Staging Farmhouse stílusban

Imerje meg cégünket

Rólam:

10 év budapesti létem után, most újra vidékre költözök. Hogy is értem ezt, hogy újra:)
Debrecenben nőtem fel, de a munka és szolgáltatások lehetőségének tárháza, a budapesti rivaldafény a fővárosba vonzott. Viszont most jött el az a pillanat az életemben, amikor ismételten vágyakozok a csendre, nyugalomra egy kis kiszakadásra a mindennapos monoton 8 órás munkalétből, az IGAZI szabadságra. De hogy ne ijesszek el senkit, nem úgy értem, hogy semmit nem akarok csinálni. Sőt, annál is inkább nagyon régóta tervezem a saját vállalkozásomat fejben, de szó mi szó, most tudom igazán azt mondani, hogy megértem rá fejben is. Ehhez kellett az is, hogy megszületsen az első gyermekem, aki olyan hatalmas motiválós, inspirációs mozzanat nekem, hogy büszkén mondatom, ha másért nem, Ő érte megéri belevágni, hogy a hosszú évekig tartó szenvedélyes ábrándozásokból végre valódi üzelet legyen. És hogy egy kicsit jobban megismerd a múltamat, megosztom Veled, milyen is vagyok valójában. Szállodai ágazatból eredően az emberek problémáira, ezek kezelésére mindig is nagy hangsúlyt fektettem. Mindennapi célomnak tekintettem, hogy a vendégek elégedeten távozzanak. Érdekes, hogy sok esetben nem nagy dolgok kelletek ezt elérni, csak apró meglepetések,a részletekre való odafigyelés. Ezt a pozitív érzelemtársítást szeretném átültetni az ingatlanpiaci szakmába. Szeretném, ha a kérdésekkel és várakozásokkal teli eladók-vevők hamar egymásra találnának és mindkét fél győztesen válna el egymástól. Tulajdonképpen ha jobban belegondolunk van sok összeföggés ezen két szakma között. Az emberek akik szállodában szállnak meg, egy dolgot szeretnének igazán, jó szájízzel elmenni, jól érezni magukat, jókat kirándulni, jót pihenii és jókat enni. Az hogy milyen a hotel szobájuk, milyen kellemes élmény fogadja őket a szobába belépéskor, hogy mennyire tiszta a szoba, hogy mennyire világos a szoba, és még sorolhatnám, ezek mind azok a tényezők amik pozitív vagy negatív irányba mozdítják a az emberek vélemyényét a hotelről. Ki ne szeretné azt elérni, hogy az a ház vagy lakás, ahol először és utoljára várja a potenciális vevő jelölteket az eladó,az érdeklődők nagy örömmel, boldogan megelégedve, izgatottan maximálisan pozitív benyomással mennének el, remélve és várva, hogy akár ennek a pozitív első benyomásnak meg lett az eredménye.
Közgazdász Turizmus-vendéglátás szakon végeztem, ami úgy gondolom egy nagyon jó alap volt az vállalkozás alapításhoz. Utána Logisztika mesterszakra mentem, mert azt éreztem maga a turizmus amit imádtam, egy kicsit kevés egy egész életre. Nagyon sokáig ezen a területen is dolgoztam egy kis hotelben. A vendégeket imádtam, visszatérő céges vendégek szálltak meg ott és nagyon szerettem, hogy közel kerültem hozzájuk, beleláttam a mindennapjaikba, családtól távol, csak hétvégekre mentek haza, de ez a kis családias hotel, igazából nekik egy második otthon volt. Felismertem azt, hogy a környezet amiben élünk, legyen akár ez csak egy hotel szoba, mennyire fontos is az ember életében.

Célközönség

Sajnos, vagy nem sajnos jelenleg kínálati piacot élünk. Ennek megvannak az előnyei, hátrányai. Rengeteg jobbnál-jobb jó ingatlan van a piacon, ami mind vevőre vár. Ahhoz, hogy ebbe a körforgásba be tudjunk kapcsolódni, azaz ingatlanunkat jó áron, rövidebb idő alatt képesek legyünk eladni, szükség van néhány folyamatot megfontolni. És itt érkeztünk el a home-staginghoz.

Mi is ez a home zagyvaság....:)

Számtalan jó adottságokkal rendelkező ház van a piacon, a kérdés csak az, tudja-e az ingatlan tulajdonosa, hogy a vevő szempontjából, mi az az előnyös adottság, amit ki kell emelnünk, amit fontos megmutatni, amit fontos lenne kicsit megszépítve a vevő elé tárni. Itt jövök én a képbe. A home staging nem más, mint az ingatlan adottságainak megmutatása kifejezetten abból a szempontból ami felkelti a vevő figyelmét, és képes azonnal megvenni azt a „takaros kis házikót”amibe beleszeretett. De ha már beleszeretett képes több pénzt is adni érte, így az alku szót a kedves eladó el is felejtheti. Minden ingatlant vevő ember, ha talál egy számára tetszetős házat vagy lakást felteszi magának a kérdés, mielőtt végleg áldását adná az újra, hogy- Megéri-ez nekem egyáltalán?- Ebben én home stager nagyon sokat tudok segíteni, hogy a tulajdonos azokat az előnyös adottságokat emelje ki, mutassa meg érdeklődőinek, amelyek talán mélyen szunnyadnak valahol és csak arra várnak, hogy valaki ezeket felszínre hozza és eladó-vevő profitálhasson belőle. Mégis azt kell, hogy mondjam, aki nem él az új lehetőségekkel, és azt vallja, hogy saját sorsának kovácsa, az a típus aki, majd lesz valahogy, valaki egyszer csak megveszi az ingatlanomat (persze jóval alacsonyabb áron és sokára) akkor van egy nagyon fantaszikus hírem számukra. Nem kell lemondani a home-staginről, akkor se, ha az ingatlan nem a fővárosban van, valószínűleg nem befektetlésre fogják megvenni, se nem albérlők fognak ide költözni. A fővárosi ingatlan piacról már beszéltem, naponta több szász ingatlan cserél gazdát, jó pár ingatlanhoz hívnak home stagert naponta, és körülbelül 100-an keresnek rá a home-staginre havonta, amiből talán a vidéki keresés még csak talán egy tucatnyi. Én ezt a számot szeretném megnövelni, minden eddigi tudásommal, lelkesedésemmel, szenvedélyemmel segíteni a vidéken élőket, hogy ők is tudjanak, akarjanak home-stagert fogadni, ne érezzék azt, hogy ez a fajta különleges szolgáltatás csak a fővárosi embereknek adatik meg,. Szeretném minden vidéken élőnek megmutatni, hogy igenis rengeteg perspektíva van a vidéki ingatlanokban is, méghozzá egy olyan vidéki báj, hangulat ami egy nagyobb városban előfordulhatatlan.

Home stagingről

Home staging szemlélet avagy úgy szépítsd házad/lakásod, hogy az eladása könnyű és értékes legyen Amikor a vidék szó előkerül, mindig valami régi, idejét múlt fantázia jelenik meg az emeberek gondolataiban. DE miért is ne lehetne ezen változtatni.? Nem kel hozzá más, csak némi kreativitás, szép érzék, hogy a ház hangulatához illő lakberendezési tárgyakat, dekorációs kellékeket összhangban és színvilágban elrendezzük, berendezzük. Tévedések Lényeges az, hogy mire költünk és mire nem. Egy nem szakmabeli eladó több, mint valószínű nem ismeri a vevői igényeket. Természetes, hogy foggal-körömmel ragaszkodik a házához, hiszen sok éve ezen dolgozik, szépíti, csinosítja saját kedvére, saját igényeire szabva, ami sajnos sok esetben nem a fő vevői kör ízlésvilágát célozza meg. Ebben van segítségre a home-stager szereplő, aki pontosan tudja mire kíváncsi az adott vevőkör, kiemeli az ingatlan adottsságait, beszél a lehetőségekről és minden olyan témáról, ami az ingatlan előnyösebb helyzetéhez vezethet. Minden ingatlan jó valakinek, valamely célcsoportnak. De csak akkor, ha széppé, kívénatossá és vonzóvá tesszük az adott célcsoportra szabva, elsőbbséget szerezve a többi hasonló, de nem felkészített ingatlanokkal szemben. Jó hír, pedig, hogy valószínűleg több érdeklődő lesz, akinek az ingatlan megtetszik, viszont csakis egy érdeklődőnek kell olyannyira megtetszenie, hogy ő meg is vegye. Vevői igények A vevői igényk folyamatosan változnak, mely egyaránt lehet jó és rossz is az eladóra/vevőre nézve. Az eladónak egyértelműen negatív, abból az szempontból, hogy a vevők napról-napról és évről-évre magasabb elvárosokat várnak. Míg ezelőtt tíz-húsz évvel nagyon sok rossz állapotú, mondhatni éppen roskdozó ingatlan volt a piacon, manapság ezek száma lényegesen lecsökkent. A jelenlegi vevők tudnak válogatni a piacon, éspedig nem a rossz állapotú ingatlanokból, hanem a közepes vagy jó állapotúakat keresik legtöbben. A vevők ugyanis egy képzeletbeli sorrendet követve érzelmileg döntenek, természetesen a saját igényeikre szabva, a lokciót szem előtt tartva. Sajnos, azon nem tudunk változtatni, hogy egy ingatlan mennyire van jó vagy rossz településen, milyen messze van a legközelebbi élelmiszerbolt vagy vasútállomás, de azon tudunk és szeretnénk is, hogy az az ingatlan legyen szép, vonzó és beleszerethető:) Probléma, amit az eladók elkövetnek, pusztán azért, mert az álmuk, a saját házuk, a mindenük, úgy jó, ahogy éppen most van. Hogy mire is gondolok itt…? Az évek során több száz ingatlanhirdetést végigolvastam és mindig is elgondolkodtatott, hogy miért vannak olyan hirdetések feltéve, ahol kupis a szoba, mosatlan van a mosogatóban, vagy bármi más, olyan ami igazából bármikor megcsinálható tevékenység és akár ezeknek a véghezvitelével tetszetősebb ingatlant tudunk kihozni a saját házunkból. Van egy kis gondolatom ehhez fűződően. A renderakás nem egy bonyolult és hosszadalmas folyamat. Ezt bárki bármikor megtudja csinálni, persze ha akarja is. Viszont a rend teremtése, már nem olyan tevékenység, amit könnyen véghezvihető. Itt jön a képbe a home staging szolgáltatás. Ugyanis, ehhez a tevékenység sorozathoz, szükséges, tapasztalat, szakértelem, szín-design-ingatlanpiaci ismeretek. Tévhitek az eladó részéről Számtalan és még annál is több élethelyzet van a világon. Mindenki más-más környezetben él, más-más fontossági sorrendet követ az élete bármely területén. Egy azonban közös mindenkiben, amikor az ingatlana eladásáról van szó. Szeretne egy tisztességes árat kapni érte, nem mellesleg a vevő is szeretne, ezért a pénzért egy normál állapotú ingatlant vásárolni. Ahogy már beszéltem a vevők egyre magasabb igényeiről, fontos még említést tenni az ingatlan felújításokról is. A mai világban szinte minimálisra csökkent, azok száma, akik kifejezetten felújításra váró ingatlant vennének, mert az emberek félnek, szinte rettegnek a hosszadalmas felújítási procedúrától, amely több mint valószínű a végére jóval több pénzbe kerül, mint amennyire az ember elsőzör megsaccolja. Persze kivételt képeznek ez alól a befektetők. Mellesleg tudnillik, hogy akár egy-egy szoba vagy komplett ház kifestéssel többszörös hasznot lehet megtermelni. Ebben én home stager nagyon sokat tudok segíteni, hogy a tulajdonos azokat az előnyös adottságokat emelje ki, mutassa meg érdeklődőinek, amelyek talán mélyen szunnyadnak valahol és csak arra várnak, hogy valaki ezeket felszínre hozza és eladó-vevő profitálhasson belőle. Mégis azt kell, hogy mondjam, aki nem él az új lehetőségekkel, és azt vallja, hogy saját sorsának kovácsa, az a típus aki, majd lesz valahogy, valaki egyszer csak megveszi az ingatlanomat (persze jóval alacsonyabb áron és sokára) akkor van egy nagyon fantaszikus hírem számukra. Nem kell lemondani a home-staginről, akkor se, ha az ingatlan nem a fővárosban van, valószínűleg nem befektetlésre fogják megvenni, se nem albérlők fognak ide költözni. A fővárosi ingatlan piacról már beszéltem, naponta több szász ingatlan cserél gazdát, jó pár ingatlanhoz hívnak home stagert naponta, és körülbelül 100-an keresnek rá a home-staginre havonta, amiből talán a vidéki keresés még csak talán egy tucatnyi. Én ezt a számot szeretném megnövelni, minden eddigi tudásommal, lelkesedésemmel, szenvedélyemmel segíteni a vidéken élőket, hogy ők is tudjanak, akarjanak home-stagert fogadni, ne érezzék azt, hogy ez a fajta különleges szolgáltatás csak a fővárosi embereknek adatik meg,. Szeretném minden vidéken élőnek megmutatni, hogy igenis rengeteg perspektíva van a vidéki ingatlanokban is, méghozzá egy olyan vidéki báj, hangulat ami egy nagyobb városban előfordulhatatlan.

Szolgáltatás kínálat

A szolgáltatásokat értékbeli és időbeli különbsége alapján kategorizálom.

Minden ingatlan egy előzetesen megbeszélt felméréssel kezdődik a helyszínen.

Start 0. szintpillér

Minden projekt egyedülálló, és mi büszkék vagyunk Ez lehet az első és utolsó megbeszélésünk is, amennyiben a partner úgy dönt, a hallottak alapján ő képes megvalósítani minden olyan tevékenységet, amit megbeszéltünk. Itt megjegyzem ez a fajta felkérés, nagyon ritkán szokott előfordulni, ugyanis az emberek szeretik, ha fogják a kezüket, örülnek, hogy segítséget kapnak és együtt széppé tudjuk varázsoljuk ingatlanát. Időtartama: 45 perc-1,5 óra Ennek ára a kiszállási díj: 30.000 Ft, a felmérési díj ebbe az árba beletartozik. Amennyiben a partner úgy dönt a további segítségemre is szüksége van, a következő szint díjából ezen összeg beépítésre kerül. Mit tartalmaz a felmérés? – az ingatlan körbejárása – a helyiségek felmérése( állapot, bútorzat, falak, berendezési tárgyak) – javaslat a színvonal, első benyomás keltés fokozására – érték attitűd felvázolása Célunk: A vevő figyelmének felkeltése, megnyerése az ingatlan személyes bemutatására , hogy személyre szabott megoldásokat kínálunk, amelyek pontosan megfelelnek az Ön igényeinek.

Start 1. szintpillér/ max 60nm-ig számítható, további m2-árakról egyéni ajánlat formájában

Az ingatlan állapotának részletes felmérése – javaslat a terek komfortosabb berendezésére( színvilág, bútorok mozgatása) – javaslat a személyes tárgyak elkülönítésére – Rend teremtése Időtartam: 4 – 8 óra Díj: 120.000 Ft Cél: Adunk egy plusszt a vevőnek, hiszen ingatlanunk már versenyelőnybe kerül, a többi nem felkészített ingatlanhoz képest. Tudatos felkészítéssel, az ingatlan előnyeire helyezve a hangsúlyt, rövidebb időn belül várható az eladása

Start2. szintpillér / max. 60nm-ig számítható, további m2-árakról egyéni ajánlat formájában

-kifejezetten a vevő érzelmeire hatunk -tér rendezés, esetleges helyiség funkció váltás – bútorzat felfrissítése( textíliák kicserélése, tér tisztítás) -adott sílushoz igazodó home dekorálás – az ingatlan minimális korszerűsítési munkálatainak elvégzése -az ingatlan esztétikai megújulása -az ingatlan ár-érték arányú módosítása az adott célcsoporthoz igazodva Időtartam: 2-3 nap( 6 óránkénti napi bontásban) Díj: 180.000 Ft Cél: Az ingatlan rövidebb időn belül való eladása, magasabb áron, mint amennyit ezen a szinten ráköltöttünk

Start3. szintpillér

Az ingatlan részleges vagy teljes felújítása m2 árak alapján kerül kiszámításra. Ennek díja egyéni és megbeszélés kérdése árajánlat formájában

Csatlakozzon a Sikeres Eladók Közösségéhez

A Major Home Staging csapatával az Ön ingatlana nem csak egy további eladó ingatlan lesz a piacon. Egyedi megközelítésünkkel és szakértelmünkkel kiemelkedik a tömegből, vonzva a vásárlók figyelmét és érdeklődését.

Tegye meg az első lépést ma, hogy ingatlana a lehető legjobb fényben tűnjön fel, és csatlakozzon azokhoz a boldog eladókhoz, akik már sikeresen zártak velünk üzleteket.

Close Up Shot of a Handshake